خبرگزاری کار ایران

تمدید آثار ارسالی به نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی تا ۳۰ آذرماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۰۹

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از تمدید دریافت فیلم‌های کوتاه دانش آموزی تا ۳۰ آذر ماه خبر داد و گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان و درخواست مسئولین مدارس در استان‌های مختلف، دبیرخانه‌ی جشنواره تا ۳۰ آذر ماه به دریافت آثار دانش آموزان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا از دبیرخانه دائمی نهمین جشنواره فیلم دانش آموزی مدرسه، محمد درویشی دبیراجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با اشاره به دریافت بیش از ۵۲۰۰ اثر از ۳۱ استان کشور تا به امروز، اظهار داشت: با توجه به استقبال دانش آموزان و درخواست مسئولین مدارس در استان‌های مختلف، دبیرخانه جشنواره تا ۳۰ آذر ماه به دریافت آثار دانش آموزان ادامه خواهد داد. 

وی افزود: دانش آموزان علاقمند جهت شرکت در نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را در آدرس اینترنتی جشنواره (www. madresefestival. ir) و همچنین ربات اختصاصی جشنواره در برنامه کاربردی شاد ارسال و بارگذاری نمایند. 

درویشی با بیان این نکته که شرکت در این جشنواره به صورت فردی یا گروهی امکان‌پذیر است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، ادامه داد: جشنواره فیلم مدرسه در دو بخش اصلی و جانبی به دریافت آثار می‌پردازد، که بخش اصلی شامل محورهای داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی می‌باشد و بخش جانبی نیز شامل محورهای فیلمنامه نویسی، اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر)، و موسیقی فیلم و نماهنگ است. 

دبیراجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه‌سازی مستعدان هنر است، که از سال ۱۳۹۱ به صورت سالیانه برگزار می‌شود که خوشبختانه مورد استقبال خوب دانش آموزان علاقه‌مند به فیلم‌سازی در سراسر کشور قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز