خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴ میلیون نخ سیگار قاچاق در مرز پاوه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۵۹

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در مرزهای شهرستان پاوه خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سردار کیاست سپهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرزداران خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی در فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه با ولایت‌مداری و نصب‌العین قرار دادن منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در راستای حراست از مرزهای میهن عزیزمان و مبارزه جدی و بی‌امان با پدیده شوم قاچاق اقدامات بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند. 

وی افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق کالا و به‌منظور جلوگیری از ورود اقلام دخانی، مرزداران غیور هنگ مرزی پاوه با هدایت و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توانستند طی عملیاتی بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال را کشف و از ورود این محموله قاچاق به کشور جلوگیری کنند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان این که مرزداران افتخار می‌کنند که سرباز این مملکت و زیر سایه ولایت مطلقه فقیه هستند و توانسته‌اند با توکل به خداوند متعال در راستای انجام وظایف محوله در خصوص حراست از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی ایفای نقش کنند، گفت: قاچاقچیان با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند، اما تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز