خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری تهران خبر داد:

کشف ۱۰۴۵ سکه تقلبی منسوب به دوره هخامنشیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۳۰

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار در مسعودیه تهران خبر داد و گفت: این متهم قصد فروش یک هزار و ۴۵ سکه تقلبی منسوب به دوران هخامنشی را به یک شهروند داشت.

به گزارش ایلنا، سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در خرید و فروش سکه‌های تاریخی در شهرک مسعودیه تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران کلانتری  پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و متوجه شدند که متهم سکه‌های تاریخی تقلبی را به عنوان سکه‌های عتیقه منسوب به دوران هخامنشی به خریداران می‌فروشد. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی متوجه شدند که متهم با دریافت ۲ میلیارد ریال به عنوان پیش‌پرداخت قصد انجام معامله و فروش تعداد زیادی سکه‌های تاریخی تقلبی به فرد دیگری را دارد. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این که با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، تیمی از ماموران به مخفیگاه آنها در زمان انجام معامله اعزام شد، اظهار داشت: در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر شدند و ۱۰۴۵ سکه تقلبی کشف شد. در ادامه هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، گودرزی در پایان با بیان این که مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار از اولویت‌های پلیس است، گفت: پلیس به صورت قانونی با این‌گونه کلاهبرداران برخورد می‌کند و شهروندان فریب آنها را نخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز