خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده فراجا تاکید کرد:

استفاده پلیس از فناوری‌های به‌روز و هوشمند از ویژگی‌های ماموریت اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۴۳

معاون هماهنگ‌کننده فراجا با بیان این که اربعین مهمترین ماموریت مجموعه انتظامی است، گفت: از مهمترین ویژگی‌های ماموریت اربعین، استفاده فراجا از فناوری‌های به‌روز و هوشمند است.

به گزارش ایلنا، سردار حمیدرضا اشراق در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و تقدیر از زحمات کلیه عوامل و کارکنان حاضر در ماموریت اربعین بیان داشت: ماموریت‌های مختلفی در طول سال با حضور کارکنان انتظامی برگزار می‌شود که مهمترین و بزرگترین آن، ماموریت اربعین است.

وی با اشاره به زحمات کلیه کارکنان در این ماموریت عظیم، گفت: عشق، شور و اشتیاق مولفه‌های اصلی کارکنان انتظامی حاضر در این عملیات عظیم است که خوشبختانه مجموعه انتظامی با بسیج تمام امکانات و نفرات از ابتدا تا انتها در کنار زائران قرار دارد.

اشراق در ادامه با اشاره به ره‌توشه‌های معنوی این ماموریت اظهار داشت: تمامی افراد حاضر در این رزمایش انتخاب شده هستند و مورد عنایات اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انسجام، همدلی و هماهنگی نیروهای مسلح بخصوص مجموعه فراجا گفت: مجموعه انتظامی از مرز تا مرکز در ماموریت اربعین در خدمت مردم و زائران هستند.

اشراق در ادامه بیان داشت: از مهمترین ویژگی‌های ماموریت اربعین استفاده فراجا از فناوری‌های به‌روز و هوشمند بود که در ماموریت اخیر قسمتی از آن را به نمایش گذاشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات جهادی انجام‌شده توسط دولت انقلابی در بحث آماده‌سازی زیرساخت‌ها، اظهار داشت: به‌حمدالله در سال جاری دولت اقدامات مهم و خوبی را در پایانه‌های مرزی انجام داده است.

معاون هماهنگ‌کننده فراجا همچنین با اشاره به اقدامات و تعاملات مطلوب پلیس در بحث دیپلماسی انتظامی با کشور عراق به‌منظور تردد آسان زائران خاطرنشان کرد: امیدوارم ضمن حفظ، این دیپلماسی در سال‌های آتی افزایشی و ادامه‌دار باشد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، اشراق در پایان گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران توسط مجموعه فراجا اندیشیده شده است و امیدواریم که زائران در صحت و سلامت کامل به شهرهای مقصد برسند.

گفتنی است، در این جلسه سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده و فرمانده قرارگاه اربعین فراجا و تعدادی از معاونان، مسئولان و فرماندهان انتظامی استان‌ها و پایانه‌های مرزی گزارشی از اقدامات انجام‌شده را ارائه دادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز