خبرگزاری کار ایران

تقویت دیپلماسی جوانان در تعامل با سایر کشورها را دنبال خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۸۷

سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در دیدار با معاون آژانس فدرال جوانان روسیه گفت: تقویت دیپلماسی جوانان در تعامل با سایر کشورها در حوزه‌های مرتبط با جوانان را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان که به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در هشتمین اجلاس بین‌المللی جوانان اوراسیا در روسیه حضور دارد با آشیروف معاون آژانس فدرال جوانان روسیه در اورنبورگ دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این نشست راهکارهای همکاری مشترک دو کشور در زمینه‌های مرتبط با جوانان بررسی شد و همچنین آشنایی با ساختارها و تجربیات دو کشور در حوزه جوانان، زمینه‌سازی حضور هیات‌های جوانان دو کشور خصوصا جوانان فعال اجتماعی در کشور دیگر، آشنایی جوانان دوکشور با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی یکدیگر از جمله مباحث طرح شده در این دیدار بود. 

در این نشست پارسانیا تاکید کرد که تقویت دیپلماسی جوانان در تعامل با سایر کشورها در حوزه‌های مرتبط با جوانان را دنبال خواهیم کرد. 

همچنین معاون آژانس فدرال جوانان روسیه از مسئولین و جوانان ایران جهت حضور در نشست آتی اوراسیا دعوت به عمل آورد. 

در پایان این نشست مقرر شد نمایندگان دو کشور، امور اجرایی مرتبط با همکاری دوجانبه را در بخش جوانان دنبال کنند. 

این دیدار در مرکز فرهنگ و ورزش شهر اورنبورگ روسیه برگزار شد. 

هشتمین اجلاس بین‌المللی جوانان اوراسیا با مدیریت آژانس فدرال امور جوانان روسیه و با دعوت از ۷۰ کشور در روسیه برپا شده است که در آن نمایندگان ایران نیز حضور دارند. 

از جمله اهداف این اجلاس بررسی استانداردهای جدید و راه حل‌های نوآورانه در زمینه کار با جوانان است و گفتگوی جوانان مناطق مختلف جهان پیرامون مسائل مشترک در آن دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز