خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۰۰ درصدی احداث سرویس بهداشتی عمومی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۷۸

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از افزایش ۱۰۰ درصدی احداث سرویس بهداشتی عمومی در پایتخت نسبت به برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران خبر داد و گفت: سازمان زیباسازی به‌منظور دسترسی بهتر شهروندان در سطح شهر اعم از بانوان، آقایان و مادران و کودکان، احداث سرویس‌‌های بهداشتی اختصاصی را در دستور کار دارد.

به گزارش ایلنا، علی صارمی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی احداث سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر تهران گفت: با توجه به چشم‌انداز ۵ ساله شهرداری تهران مصوب سال ۱۳۹۸، سازمان زیباسازی در حوزه احداث سرویس بهداشتی عمومی در سال ۱۴۰۰ به افزایش ۱۰۲ درصد بالاتر از شاخص تعیین‌شده دست یافت که براساس آن از شاخص دسترسی هر ۹۸۰ نفر به یک سرویس بهداشتی به دسترسی هر ۹۳۰ نفر به یک سرویس بهداشتی رسیده‌ایم.

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران ضمن یادآوری این نکته که در سال ۱۴۰۱ نیز عملکرد سازمان در این حوزه تحقق بیش از ۹۹ درصد را نشان می‌دهد، گفت: در سال ۱۴۰۲ تا پایان مردادماه نیز تعداد ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی احداث شده است که برآورد مطلوبی نسبت به برنامه ۵ ساله مدیریت شهری پایتخت است. 

براساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، صارمی در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش جمعیت و حضور اقشار مختلف در سطح شهر تهران، سازمان زیباسازی رویکرد احداث سرویس بهداشتی اختصاصی گروه‌های مختلف جامعه از جمله آقایان، بانوان و سرویس‌های اختصاصی مادران و کودکان را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز