خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۵۲۸ نفر متاثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۲۲

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از امدادرسانی به ۵۲۸ فرد متاثر از آبگرفتگی در شهرستان‌های آزادشهر و رامیان خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی در روستاهای قورچای و پاقلعه این استان همچنان، ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، قاسم غریب‌آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر در استان گلستان، با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در این استان، گفت: به دنبال بارندگی‌های شدید عصر روز یکشنبه ۲۹ مرداد و آبگرفتگی برخی از مناطق در شهرستان آزادشهر شامل محور خوش ییلاق، نوده خاندوز، قورچای و همچنین روستاهای پشمکی، سید کلاته، و روستای پاقلعه رامیان، نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در این عملیات، ۴۴ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱ تیم از هلال‌احمر با بکارگیری ۱۲ خودروی امدادی در عملیات شرکت کردند. 

وی خاطر نشان کرد: از ساعات اولیه آبگرفتگی در روستای قورچای آزادشهر، نیروهای هلال‌احمر گلستان در این روستا حضور پیدا کردند و تا صبح امروز به ۱۳۲ خانوار شامل ۵۲۸ نفر امدادرسانی کردند. 

غریب‌آبادی افزود: در این مدت زمان، ۱۳۲ باکس آب معدنی، ۱۳۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲۶۴ تخته موکت، ۲۶۴ تخته پتو، به علاوه هزار قرص نان اهدایی در میان متاثرین توزیع شده است. 

رهاسازی ۱۰۸ خودرو

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان، ادامه داد: در محورهای خوش ییلاق، رامیان و روستاهای پشمکی و سید کلاته، رهاسازی ۱۰۸ خودروی گرفتار در گل و لای توسط امدادگران انجام شد. ضمن اینکه محور برای عبور و مرور تخلیه شد و متاثرین به محل امن منتقل شدند. 

غریب‌آبادی در پایان گفت: عملیات امدادرسانی همچنان در روستاهای قورچای و پاقلعه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز