خبرگزاری کار ایران

گسترش همکاری‌های دانشگاه تهران و گمرک پیرامون تحول دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۱۱۴

نشست مشترک معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران پیرامون تحول دیجیتال گمرک برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، «مهدی فکور ثقیه» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در نشست مشترک با رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران که در محل تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ارتباط دانشگاه تهران با گمرک جمهوری اسلامی ایران، در چارچوب پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه، وارد یک فاز عملیاتی شده است. 

وی با قدردانی از تلاش‌های محققان فعال در پژوهشکده سامانه‌های هوشمند کاربردی که در حوزه ساماندهی پژوهش‌های کاربردی در حوزه گمرک مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: پاسخگویی فوری و در عین حال دقیق به نیازهای تحقیقاتی صنایع و بخش‌های مختلف جامعه از جمله گمرک، توسط مراکز تحقیقاتی مختلف دانشگاه در حال پیگیری است. 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه را مستلزم راه‌حل‌یابی مشکلات صنعت توسط دانشگاه و همچنین رضایت متقابل دو نهاد از یکدیگر دانست و تاکید کرد: مشتاقانه به دنبال همکاری با تمامی ارگان‌ها و صنایع مختلف هستیم و به طور مداوم بررسی می‌کنیم تا ارجاعاتی که به دانشگاه صورت می‌گیرد به نحو احسن پاسخ گفته شود. 

 محمد رضوانی‌فر، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز با قدردانی از نگاه دلسوزانه و عالمانه دانشگاه به موضوعات گمرک، اعلام کرد: یک طرح تحول دیجیتال برای گمرک توسط جمعی از نخبگان کشور طراحی شده است که در این طرح یک نقش معناداری برعهده دانشگاه تهران قرار خواهد گرفت. 

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابراز تمایل نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه جدید با دانشگاه تهران در چارچوب موضوعات روز و نیازمندی‌های گمرک، افزود: در این چارچوب امکان امضای قراردادهای پژوهشی، پشتیبانی و توسعه‌ای داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز