خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین دوره عالی تربیت مدیران بخش معدن و صنایع معدنی کشور در دانشگاه امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۵۹

به همت دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اولین دوره عالی تربیت مدیران در حوزه معادن و صنایع معدنی کشور طراحی و در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی مجیدپور، رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری با اعلام این خبر افزود: فقدان دانش‌های لازم در زمینه مدیریت کسب وکار معادن، اقتصاد، سیاستگذاری و حکمرانی معادن، موجب شده تا بخش معدن و صنایع معدنی با شکوفایی فاصله زیادی داشته باشند. این در حالی است که بخش معادن در کشور ظرفیت بالایی برای نقش آفرینی در اقتصاد ملی داشته و جزء اولویت‌های صنعتی و اقتصادی کشور است. 

مجیدپور تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دانشگاه صنعتی امیرکبیر مادر دانشگاه‌های صنعتی کشور است و انتظار می‌رفت تا این دانشگاه که دارای دانشکده‌های مدیریت، مهندسی معدن و مهندسی مواد و متالوژی است در پر کردن خلا دانش و مهارت مدیریت معادن و صنایع معدنی نیز پیشتاز و پیشقدم باشد. 

وی گفت: بر همین اساس پس از انجام مطالعات لازم و برقراری تعاملات سازنده با مدیران معدنی کشور، برای اولین بار دوره عالی تربیت مدیران اجرایی در بخش معدن و صنایع معدنی طراحی شده و هم اکنون در حال اجرا است. خانه معدن ایران شریک اصلی در طراحی و برگزاری این دوره است و مساعدت‌های فراوانی جهت برگزاری این دوره انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد. 

رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری خاطر نشان کرد: این دوره حاصل زحمات، تعاملات و هم اندیشی‌های متعدد بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت‌های تجاری و تشکل‌های معدنی است. جهت برگزاری مناسب این دوره و طراحی عناوین دروس، سرفصل‌ها و محتوای آن‌ها مطابق با آخرین پیشرفت‌های علمی در دنیا و همچنین نیاز بخش معدن و صنایع معدنی کشور، بیش از یک سال زمان صرف شد. 

مجیدپور بیان کرد: مدرسین این دوره را اساتید برجسته و مخاطبین این دوره را مدیران کلیدی شرکت‌های معدنی تشکیل می‌دهند. برگزاری دوره چند سال به طول خواهد کشید و به دانش پذیران در پایان دوره گواهی معتبر از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز