خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت واحد تاکید کرد:

نظافت ناوگان اتوبوسرانی تهران به صورت منظم در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۶۱۶

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به برنامه این شرکت برای نظافت ناوگان اتوبوسرانی گفت: شست‌وشو و نظافت تمامی ناوگان اتوبوسرانی اعم از مینی‌بوس و اتوبوس طبق برنامه به صورت یک شب در میان انجام می شود و اتوبوس‌ها به صورت مستمر قبل از اشتغال در خطوط نظافت می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، احسان تقدسی با تاکید بر این که در توقفگاه‌های شرکت واحد کارواش‌های مجهزی دایر است، گفت: برای رفاه حال شهروندان گرامی و برای حفظ آراستگی ظاهری ناوگان، تمامی اتوبوس‌ها قبل از به‌کارگیری در خطوط به طور کامل و با استفاده از مواد شوینده انجام می‌گیرد.

وی با بیان این که کارواش‌های شرکت واحد اتوبوسرانی به دو بخش ناوگان عمومی و خصوصی در حال سرویس‌دهی هستند، تصریح کرد: زیرشویی و روشویی بدنه، جارو، غبارروبی دستگیره‌ها و صندلی‌ها و به طور کلی نظافت داخلی در طول ایام هفته به تناوب و براساس برنامه مشخص انجام می‌شود.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: از شهروندان تقاضا داریم، چنانچه در هر یک از خطوط اتوبوسرانی با اتوبوسی که نظافت مناسبی ندارد مواجه شدند با ذکر شماره پلاک اتوبوس و خط ایستگاه به شماره ۱۳۷ و ۱۸۸۸، ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

وی در پایان گفت: متولی نظافت و روشنایی ایستگاه‌ها مسئولیت مجموعه دیگری به جز شرکت واحد است که آنها هم در حد توان به این امر مبادرت کرده‌اند و در دوره فعلی مدیریت شهری اتفاقات خوبی در این حوزه‌ها رخ داده است و ان‌شاءالله نواقص باقیمانده هم توسط متولیان امر با فعالیت جهادی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز