خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تحویل ۱۰۹۱ کلاس درس نوساز و استاندارد در مهر ۱۴۰۲ / بهره‌مندی ۳۳ هزار دانش‌آموز از مدارس جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۵۸

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از تحویل ۱۰۹۱ کلاس درس جدید و نوساز در مهر ۱۴۰۲ خبر داد.

«عباس زارع»، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت فضاهای آموزشی، اظهار کرد: با تلاش جهادگران مدرسه‌ساز در مجموعه نوسازی مدارس تهران، وضعیت «فضاهای آموزشی» و «سرانه دانش‌آموزی» استان تهران روز به روز مطلوب‌تر می‌شود و کوشش در بهبود شرایط موجود به صورت تمام وقت در حال انجام است. 

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، تا مهر ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ مدرسه با ۱۰۹۱ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۱۴۲ هزار مترمربع در استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد. نکته حائز اهمیت اینکه، تعداد کلاس‌های درس تحویلی استان تهران در بین استان‌ها کشور در رتبه نخست قرار دارد که نشان از کار جهادی و دغدغه ایجاد فضاهای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان عزیز است. 

زارع با بیان اینکه با تحویل پروژه‌های آموزشی در مهر ۱۴۰۲، حدود ۳۳ هزار دانش‌آموز وارد مدارس نوساز و استاندارد خواهند شد، خاطرنشان کرد: ضمن پیش‌بینی تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی مورد نیاز مدارس نوسازی که در سال جاری تحویل می‌شوند، همواره تلاش مجموعه عمرانی وزارت آموزش و پرورش، احداث، توسعه و بهبود وضعیت مدارس بوده و خواهد بود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به روند افزایش ساخت و تحویل فضاهای آموزشی، عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال، حضور چشمگیر خیرین مدرسه‌ساز و حمایت‌های همه‌جانبه دولت محترم، روند ساخت مدارس در استان تهران رو به رشد است، به طوری‌که در سال ۱۴۰۰ موفق به تحویل ۴۸ فضای آموزشی، سال ۱۴۰۱ موفق به تحویل ۸۸ فضای آموزشی و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ فضای آموزشی تحویل دانش‌آموزان عزیز خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸۳ پروژه آموزشی با ۲۰۲۹ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۲۸۹ هزار مترمربع در دست احداث است که تعداد قابل توجهی از این پروژه‌های آموزشی برای مهر ۱۴۰۳ آماده بهره‌برداری هستند. 

زارع در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور و حمایت همه‌جانبه خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز در مشارکت و ساخت فضاهای آموزشی در نقاط مختلف استان تهران، از حمایت‌های دولت محترم به خصوص رییس جمهوری کشورمان، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و تمامی دولتمردان برای توجه به بهبود وضعیت فضاهای آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز