خبرگزاری کار ایران

فرایند صدور پروانه ساختمانی در روستاهای واقع در حریم تهران الکترونیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۷۰۴

معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: در راستای ایجاد شفافیت در فرآیند قانونی صدور مجوزات و پروانه های ساخت و ساز روستایی و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاریها، صدور پروانه ساختمانی در روستاهای شهرستان تهران الکترونیکی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران با بیان اینکه موضوع الکترونیکی نمودن فرآیند صدور پروانه در روستاها در قالب یک سامانه یکپارچه با قابلیت رصد و نظارت تمام وقت به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی به صورت تمام وقت اجرایی می شود تصریح کرد: اجرای این طرح در روستاهای واقع در حریم تهران گامی مهم در راستای شفاف سازی و پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی است.

وی با اشاره به مزیت های صدور پروانه ساختمانی به صورت الکترونیکی گفت: با این اقدام کلیه امور مربوط به صدور پروانه به صورت سیستمی انجام گرفته و چرخه صدور پروانه ساختمانی سرعت زیادی به خود خواهد گرفت.  ایشان شفاف سازی، عدم سردرگمی اهالی، حذف رانت ، تسریع و مدیریت صدور پروانه ساختمانی را از مزایای دیگر اجرای این طرح دانست.

فرماندار تهران ضمن اشاره به پیگیری مبنی بر اجرایی نمودن این موضوع توسط فرمانداری گفت: فرمانداری تهران آمادگی دارد عملیات اجرایی فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاها به صورت الکترونیکی را به صورت پایلوت در شهرستان تهران عملیاتی نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز