خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی:

یازدهمین سوگواره احلی من العسل در ۳۲ استان و ۴۰۰ شهر فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۳۳۸

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سوگواره احلی من العسل در ۳۲ استان و ۴۰۰ شهر با حضور دانش آموزان هیات‌های مذهبی مدارس فردا، دوم مرداد ماه مصادف با ۶ محرم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده درباره جزئیات برگزاری سوگواره احلی من العسل اظهار کرد: یازدهمین سوگواره احلی من العسل با حضور دانش آموزان هیات‌های مذهبی مدارس سراسر کشور فردا، دوم مرداد ماه مصادف با ۶ محرم، در ۳۲ استان و ۴۰۰ شهر در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

وی در ادامه تصریح کرد: ستاد برنامه ریزی سوگواره احلی من العسل با حضور مسئولان دستگاه‌های فرهنگی کشور مانند صدا و سیما، هیات رزمندگان، شهرداری، سازمان اوقاف و سازمان تبلیغات در وزارتخانه برای تمهید مقدمات برگزار شد. 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: یک شعر آیینی ویژه این روز سروده شده است و میثم مطیعی مداح برجسته کشور، فردا آن را می‌خواند و این سرود در اختیار تمام هیات‌های مذهبی برای همخوانی دانش آموزان قرار می‌گیرد. 

وی با تاکید بر این‌که تیزری درباره این سوگواره تولید شده که از رسانه ملی در حال پخش است، تصریح کرد: مراسم فردا در حرم امام خمینی (ره) و شاه عبدالعظیم راس ساعت ۹.۳۰ صبح برگزار و این مراسم به صورت زنده پخش خواهد شد. 

به گفته وی پویش نسل قاسم نیز از فردا آغاز می‌شود و دانش آموزان هیات‌های مذهبی در این پویش شرکت می‌کنند. 

باقرزاده در پایان گفت: دانش آموزان در این پویش، هیات‎های خود را معرفی می‌کنند و آثار واصله به دبیرخانه برای معرفی فعالیت‌های هیات‌ها از شبکه‌های ملی پخش می‌شود. افرادی که آثار فاخر به این پویش ارسال کرده‌اند، به سفر مشهد و پیاده روی اربعین اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز