خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

توجه به مدارس عادی دولتی رویکرد اصلی در اجرای برنامه‌های ستادبازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۴۵

معاون آموزش متوسطه گفت: انتخاب و انتصاب مدیران مدارس باید با حساسیت و دقت کامل صورت گیرد تا مدیرانی جوان، پرانگیزه، مومن و انقلابی به ویژه برای مدارس عادی دولتی انتخاب شوند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه؛ «محمد مهدی کاظمی» معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در اولین جلسه ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) ضمن تبریک عید قربان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، اظهار نمود: تمرکز اصلی پروژه مهر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس به ویژه مدارس عادی دولتی است و رویکرد اصلی در برنامه ریزی‌های انجام شده توجه به مدارس عادی دولتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است. 

رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های در حال اجرای پروژه مهر، گفت: شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس بوده که هم اکنون در حال انجام است، همچنین توزیع کتب درسی نیز با برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است تا در زمان مناسب کتاب‌ها برای شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد. 

وی در ارتباط با انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، اظهار کرد: انتخاب و انتصاب مدیران باید با حساسیت و دقت کامل صورت گیرد تا مدیرانی جوان، پرانگیزه، مومن و انقلابی به ویژه برای مدارس عادی دولتی انتخاب شوند.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت هدایت تحصیلی، گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم بحثی مهم و ویژه است و باید به صورت هدفمند پیگیری گردد تا شاهد تحقق یک انتخاب مطلوب باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز