خبرگزاری کار ایران

انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در موعد مقرر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۱۳

رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از برگزاری انتخابات این سازمان در موعد تعیین شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس مسجدی آرانی، رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نشست خبری که امروز برگزار شد، با اشاره به کارشکنی صورت گرفته در انتخابات سازمان نظام روانشناسی گفت: بنای هیات نظارت این است که یک انتخابات پورشور، مشارکتی و سالم را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این سازمان باید براساس تکالیفی که قانون برای آن در نظر گرفته است به صنف و مردم خدمت کند که با روندی که در حال حاضر دارد قطعا نمی‌شود. انشالله ثبت‌نام از افراد شروع می‌شود و افرادی که این توانایی را در خود می‌بینند در انتخابات شرکت خواهند کرد چراکه منتخبین در دوره پنجم باید کارهای اشتباهی که در 20سال گذشته انجام شده است را اصلاح کنند همچنین باید برای آینده نیز برنامه‌ریزی کنند بنابراین کار سختی پیش روی این افراد منتخب خواهد بود.

رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تصریح کرد: در این پروسه انتخابات فقط رییس‌هیات نظارت و رییس هیات اجرایی می‌توانند اظهار نظر کنند چراکه آقایان یا کاندیدا شده‌اند و یا احتمالا به دنبال مهندسی انتخابات هستند بنابراین ما برای اینکه انتخابات سالم و پورشوری داشته باشیم به میدان آمده‌ایم و سایر اظهارنظرها با توجه به اینکه پروسه انتخابات آغاز شده است و اکثر این افراد کاندیدا هستند، صحیح و قانونی نیست.

مسجدی در پاسخ به این سوال که چرا سازمان از ارائه اطلاعات اعضا به هیات‌های نظارت و اجرایی امتناع کرده است، خاطرنشان کرد: این سوال را باید از مسئولان سازمان بپرسید. هیات نظارت و هیات اجرایی به این اطلاعات دست پیدا کرده‌اند و انتخابات در موعد مقرر نیز برگزار خواهد شد. هیات نظارت و هیات اجرایی منتظر کسی نخواهد ماند و ما این اطلاعات را از مسیرهای دیگری به دست آورده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما لیست دوره قبل را داریم اما برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود اعلام کرده‌ایم تا آخرین روزی که یک فرد ثبت نام کند و مجاز به شرکت در انتخابات باشد هیات نظارت و هیات اجرایی زمان را تمدید کرده تا آن فرد از حق خود استفاده کند. اگرچه عملکرد 18 الی 20 ساله سازمان اینگونه بوده است که حداکثر افرادی که در انتخابات شرکت‌ کرده‌اند بین 7 تا 9 درصد از اعضای سازمان بوده است اما وظیفه ما است که راستی آزمایی را انجام دهیم و بنای ما این است که کسی از حق خودش محروم نشود.

رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در پاسخ به این سوال که با وجود  کارشکنی‌های متعدد در برگزاری انتخابات، گفت: بنابر تمهیدی که با همت وزارت خانه های علوم و بهداشت صورت گرفته است انشاءالله انتخابات را در روز مقرر برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز