خبرگزاری کار ایران

کشف پیکر ۴ مفقودی سیل در اردبیل/ تلاش ۲۱ تیم عملیاتی هلال‌احمر برای پیدا کردن یک فرد مفقود دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۸۹۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی در دومین روز جست‌وجوها خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ «حمید قویدل» گفت: پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی پیدا شده و تلاش‌ها برای پیدا کردن یک مفقودی دیگر ادامه دارد. 

قویدل در تشریح حادثه سیل روز گذشته گفت: پیرو تماس مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهار شنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و جانباختن یک نفر در این حادثه و همچنین مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند. 

وی افزود: امروز ۲۵ خردادماه و در دومین روز از عملیات جست‌وجو، پیکر ۴ مفقودی غرق شده توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا و برای طی مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: تلاش و جست‌وجو برای یافتن پیکر یک مفقودی دیگر حادثه در حال انجام است. در این جست‌وجو ۲۱ تیم عملیاتی شامل ۱۹ تیم سیلاب، یک تیم آنست و یک تیم ارزیاب متشکل از ۹۴ نفر/روز نجاتگر با استفاده از ۹ دستگاه/روز خودروی امدادی حضور دارند. 

یادآور می‌شود که سیل در شهرستان گرمی در مجموع ۲۶ حادثه دیده داشته که در روز اول پیکر یک جانباخته پیدا شده و ۲ نفر دیگر نیز توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان رهاسازی و امدادرسانی شده و در مسیر انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شده اند. ۴ باب منزل مسکونی نیز توسط قرمز و سفیدپوسان هلال احمر تخلیه و به ۱۴ نفر از حادثه دیدگان نیز اسکان اضطراری داده شده و اقلام زیستی توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز