خبرگزاری کار ایران

هشدار فعالیت سامانه بارشی در ۱۱ استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۰۸۳

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی در ۱۱ استان از وقوع طوفان حاره‌ای در دریای عمان خبر و توصیه‌هایی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، مطابق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 4 روز آینده در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان و سمنان افزایش ابر، رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق و در برخی ساعات وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط شنبه هفته آینده برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش‌بینی شده است.

امروز نیز علاوه بر مناطق یاد شده در شمال اصفهان، ارتفاعات استان‌های کرمان و غرب یزد ابرناکی، بارش‌های پراکنده گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. طی 5 روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق، شمال شرق و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از فردا تا جمعه در جنوب غرب، بخش‌هایی از غرب کشور و مناطقی از استان بوشهر وزش باد شدید همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست. طی 5 روز آینده دریای عمان و از بعدازظهر امروز تا شنبه آینده تنگه هرمز و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز