خبرگزاری کار ایران

پلیس قوچان، فرشته نجات زن جوان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۸۳

ماموران انتظامی تا ساعتی از بامداد دیروز در تلاش بودند زن عشایری که باردار بود را از منطقه‌ای صعب‌العبور در شهرستان قوچان به درمانگاه برسانند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قربانعلی قربانی، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته فردی در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد از عشایر خراسان رضوی است و در منطقه‌ای کوهستانی سکونت دارد.

وی افزود: فرد تماس‌گیرنده سراسیمه و مضطرب تقاضای کمک برای زن بارداری را داشت که حالش وخیم بود و پس از این تماس تلفنش خاموش شد. پلیس با نگرانی و دغدغه این تماس تلفنی را پیگیری کرد و با توجه به روشن نبودن مکان دقیق فرد تماس‌گیرنده،‌از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس خراسان رضوی به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های چناران و نیشابور نیز آماده‌باش اعلام شد.

قربانی خاطرنشان کرد: با پی‌گیری بعدی مشخص شد که فرد تماس‌گیرنده از منطقه کوهستانی کلیدر در توابع شهرستان قوچان است و بلافاصله تیم‌های انتظامی به ارتفاعات مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی قوچان شهرستان قوچان ادامه داد: ماموران انتظامی پس از ساعتی جست‌وجو در ارتفاعات، خانواده تماس‌گیرنده را یافتند و زن ۲۹ ساله باردار که سابقه بیماری کلیوی داشت و دچار فشار خون شده بود را به یکی از مراکز درمانی شهر قوچان انتقال دادند و خوشبختانه این زن نجات یافت و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز