خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم در جلسه با مشاوران حوزه ستادی تاکید کرد:

رصد کمیت و کیفیت تحقق برنامه‌های ارائه شده‌ وزارت علوم به مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۶۶

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست هم‌اندیشی با مشاوران حوزه ستادی که با هدف انسجام و یکپارچگی در ارائه خدمات مشورتی به وزیر علوم برگزار شد، گفت: مشاوران نقش نظارتی فعالی در همه موارد مرتبط با آموزش عالی اعم از حوزه ستاد و دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها داشته باشند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، در ابتدای جلسه علی خیرالدین مشاور عالی وزیر علوم، هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد انسجام و یکپارچگی در ارائه خدمات مشورتی به وزیر علوم در حوزه‌های مختلف بیان کرد. 

«محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم نیز ضمن تأکید بر نقش و جایگاه مهم مشاوران در پیشبرد اهداف آموزش عالی، انتظارات خود از مشاوران را بیان کرد. 

وی گفت: مشاوران چشم بینای وزیر هستند و از آنان انتظار می‌رود ضمن ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی به بخش‌های مختلف حوزه ستاد، موارد مهم در برنامه‌ها و اقدامات را که نیازمند اصلاح است در اسرع وقت به وزیر اطلاع دهند. 

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود مشاوران نقش نظارتی فعالی در همه موارد مرتبط با آموزش عالی اعم از حوزه ستاد و دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها داشته باشند. 

وزیر علوم همچنین افزود: از مشاوران انتظار می‌رود نسبت به رصدکردن کمیت و کیفیت تحقق برنامه‌های ارائه شده‌ی وزیر علوم به مجلس اقدام کنند. 

زلفی گل در پایان تاکید کرد: مشاوران باید با تقویت جایگاه و به ویژه ارتباطات موثر سازمانی در انتقال خواسته‌ها و نیازهای حوزه‌های مختلف درون و برون سازمان به وزیر فعالیت نمایند. 

علی خیرالدین مشاور عالی وزیر علوم، فخر السادات نصیری مشاور وزیر در امور زنان و خانواده، میثم یاری مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان، منوچهر رشادی مشاور وزیر در امور ایثارگران، مصطفی زمانیان مشاور وزیر در امور خیّرین، روح الله سهرابی مشاور وزیر در امور برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی و مهدی بیات مشاور وزیر در امور هیئت‌های امنا در این نشست حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف ستاد وزارت و دانشگاه‌ها مطرح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز