خبرگزاری کار ایران

معرفی دانشجویان مستعد اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر به بنیاد ملی نخبگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۴۸

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان مستعد در برنامه‌های اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به استانداردها و شاخص‌های بنیاد ملی نخبگان به این بنیاد معرفی و از تسهیلات آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ جلسه اتاق فکر و هم اندیشی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با حضور ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، دکتر سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد. 

تقی زاده در این جلسه گفت: این جلسه در خصوص همراهی بنیاد ملی نخبگان و معرفی طرح‌های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شده است تا بر اساس آن بتوانیم با قالب‌های بنیاد ملی نخبگان در طرح‌هایی که امتیاز ده هستند و می‌توانند سبب شناسایی دانشجویان مستعد و نخبه شوند دانشجویان شاهد و ایثارگر حمایت شوند. 

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان استانداردهایی دارد که بر اساس آن استانداردها و شاخص‌ها به امتیازدهی و شناسایی و ارزیابی دانشجویان نخبه در طرح‌های ملی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌پردازد. 

تقی زاده افزود: بر این اساس در این جلسه مقرر شده است برگزیدگان شرکت کننده در برنامه‌های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر مانند جشنواره جایزه ملی شهید شهید سلیمانی، جشنواره قرآنی. فرهنگی و هنری شهید آوینی و همچنین جایزه ملی ایثار به بنیاد ملی نخبگان معرفی شوند و بنیاد امتیاز هرکدام از طرح‌ها و برنامه‌های مذکور را برای متقاضیان دریافت امتیازات بنیاد در سرجمع امتیازات دانشجویان شاهد و ایثارگر لحاظ کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز