خبرگزاری کار ایران

سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام کرد:

رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات در «هفته محیط‌زیست»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۹۲

دستورالعمل نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان حفاظت محیط‌زیست تدوین شد و در «هفته ملی محیط‌زیست» از سامانه نظام پیشنهادات رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، در اجرای آیین‌نامه اجرایی ماده ۲۰ قانون مدیریت خدمات کشوری به شماره ۴۲۲۱/۴۴۱۹۶ مورخ ۱۳۸۹/۱/۱۴ و دستورالعمل نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها به شماره ۳۶۵۲۲/۹۰/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۰/۷/۲۳، به منظور فراهم نمودن زمینه مشارکت کارکنان و ایفای نقش موثر آنان در تصمیم‌گیری‌ها و ارتقای سطح کارایی و اثربخشی در سازمان حفاظت محیط‌زیست (حوزه مرکزی و ادارات کل حفاظت محیط‌زیست استان‌ها)، «دستورالعمل نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان حفاظت محیط‌زیست» تدوین شد.    

از جمله اهداف تدوین این دستورالعمل می‌توان به مواردی چون فراهم نمودن زمینه مناسب برای بیان اندیشه‌های کارکنان و همسو نمودن نظرات و فعالیت‌ها با اهداف سازمانی، انتقال نظر کارکنان از طریق اعمال ساز و کار مشخص و درست، فراهم نمودن زمینه مدیریت مشارکتی، ایجاد انگیزه و افزایش بهره‌وری در سازمان، پیشبرد سریع‌تر و آسان‌تر فعالیت‌ها برای تحقق اهداف سازمان، بهبود کیفیت امور همراه با کاهش هزینه‌ها، مشارکت کارکنان در تصمیمات سازمان و نیز  افزایش عملکرد سازمان اشاره کرد.

گفتنی است، سامانه نظام پیشنهادات سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز که به همین منظور طراحی شده است، همزمان با «هفته محیط زیست» امسال رونمایی خواهد شد.

«هفته ملی محیط‌زیست» از ۱۶ خرداد آغاز شده است و تا ۲۲ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز