خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۱۳۶ رشته‌محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۳۲

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ایجاد ۴۳۰ رشته‌محل جدید در مقطع کارشناسی و ۱۳۶ رشته‌محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: ۱۰ رشته‌محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد، سهم استان آذربایجان غربی است و رایزنی‌ها برای اخذ ۱۰ عنوان رشته مقطع دکتری در دانشگاه‌های منطقه سه کشور در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی‌زاده در سفر به استان آذربایجان‌ غربی و دیدار با اعضای علمی و کارکنان اداری دانشگاه پیام نور ارومیه با اشاره به موفقیت دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور در مقاطع بالاتر و آزمون‌های ورودی دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد از پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش متعلق به دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور هستند.

وی با بیان این که ۴۳۰ رشته‌محل جدید کارشناسی و ۱۳۶ رشته‌محل جدید کارشناسی ارشد در این مرکز آموزشی ایجاد شده است، اظهار کرد: ۱۰ رشته‌محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد سهم استان آذربایجان غربی است و رایزنی‌ها برای اخذ ۱۰ عنوان رشته مقطع دکتری در دانشگاه‌های منطقه سه کشور در دستور کار قرار دارد.

تقی‌زاده با اشاره به تولید محتوای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به اخذ ۱۰۰ رشته کارشناسی ارشد در مراکز بین‌المللی، دانشگاه پیام نور این ظرفیت را دارد که امکان جذب دانشجویان خارجی از کشورهای همجوار را در استان آذربایجان غربی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز