خبرگزاری کار ایران

جزئیات ترم تابستانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۲۹

فرآیند ترم تابستانی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی با مرحله «ارائه درس توسط مرکز آموزش و تایید درس توسط مدرس» شروع می‌شود و با رسیدگی به درخواست تجدید نظر نمرات دانشجویان در روز ۱۹ شهریور به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، فرآیند ترم تابستانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با آغاز مرحله «ارائه درس توسط مرکز آموزش و تایید درس توسط مدرس» از امروز، دوشنبه ۱۵ خردادماه به طور رسمی شروع می‌شود. فرآیند ارائه درس توسط مرکز آموزش و تایید درس توسط مدرس تا روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ادامه دارد. 

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فرصت ۴ روزه انتخاب واحد ترم تابستانی از روز ۲۰ تا ۲۴ تیر ماه است و پس از اتمام فرصت انتخاب واحد، مراکز آموزشی از روز شنبه ۲۴ تیر تا روز پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه نسبت به بررسی و ویرایش واحدهای انتخاب شده توسط دانشجویان اقدام می‌کنند. 

دانشجویانی که متقاضی مهمان شدن برای ترم تابستانی هستند، می‌توانند از ۲۴ تا ۲۹ تیر ماه نسبت به درخواست خود اقدام کنند. 

براساس تقویم آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، برگزاری کلاس‌های درس از روز شنبه ۲۴ تیر آغاز می‌شود و در روز جمعه ۳ شهریور به پایان راه می‌رسد.

فرآیند برگزاری امتحانات ترم تابستانی بلافاصله پس از اتمام برگزاری کلاس‌ها یعنی از روز شنبه ۴ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ۱۰ شهریور ادامه دارد. 

فرآیند ثبت‌ نمرات واحدهای درسی دانشجویان به جز دروس «کارورزی« و «پروژه» همزمان با آغاز برگزاری امتحانات آغاز می‌شود و در نیمه شهریور به پایان می‌رسد. درخواست تجدید نظر نمرات از روز ۱۶ شهریور ماه آغاز می‌شود و یک روز بعد یعنی ۱۷ شهریور به پایان می‌رسد. یک روز پس از ثبت درخواست تجدید نظر نمرات، رسیدگی به درخواست دانشجویان آغاز می‌شود و در روز ۱۹ شهریور به پایان می‌رسد.

فرآیند ثبت نمرات دروس «کارورزی« و «پروژه» از روز ۴ شهریور ماه آغاز می‌شود و ۲۴ مهر ماه به پایان می‌رسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز