خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق زن‌نما با ۸۰ فقره سرقت در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۰۵

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن‌نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیان این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دامغان که در تمامی آنها سارق بدون هیچ‌گونه تخریب و به صورت کاملا حرفه‌ای اقدام به باز کردن قفل درب‌های ضد سرقت منازل آپارتمانی، واحدهای صنفی و خودرو در سطح شهرستان می‌کرد، موضوع به صورت ویژه و با حساسیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی به بررسی تخصصی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های لازم توسط ماموران اشاره و اضافه کرد: سرانجام در پی تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که سارق به صورت انفرادی و در برخی صحنه‌های سرقت با پوشش زنانه (استفاده از چادر) اقدام به سرقت می‌کرد که با توجه به شیوه و شگردهای به‌کاررفته، ماموران پلیس به یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای مظنون شدند.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای، سارق حرفه‌ای طی عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازرسی از آنجا مقادیری مواد مخدر صنعتی به همراه تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۸۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، مغازه، خودرو، محتویات خودرو و باغ‌های کشاورزی اعتراف کرد، بیان داشت: سارق با تکمیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با سارقان و به‌ویژه مالخران را از اهداف پلیس در سال پیش رو عنوان کرد و از شهروندان خواست که با تجهیز منزل، مغازه و خودروی خود به وسایل ضد سرقت، سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز