خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

هشدار مدیریت بحران برای وقوع رگبار و باد شدید در ارتفاعات پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۸۱۸

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن اعلام هشدار مدیریت بحران در خصوص وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات پایتخت به خصوص فیروزکوه گفت: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، حامد یزدی مهر، عصر جمعه از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه تا روز دوشنبه ۱۵ خردادماه، با وقوع ناپایداری‌های همرفتی در ساعات بعدازظهر، در ارتفاعات استان به ویژه فیروزکوه شاهد وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ خواهیم بود، لذا به همه کوهنوردان آماتور و حرفه ای توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس اعلام هواشناسی در نیمه جنوبی استان نیز گاهی وزش باد شدید در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

یزدی مهر با اشاره به اثر مخاطرات پیش بینی شده افزود: امکان بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان آب، خطر صاعقه، احتمال شکستن درختان کهن سال و سقوط داربست‌ها و سازه‌های موقت نیز وجود دارد و توصیه اکید مدیریت بحران اجتناب از اتراق کنار رودخانه‌ها و توقف کنار درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز