خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان خبر داد:

جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۱۳

مجتبی تاجیک با اعلام این خبر که جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره با هدف شناخت برترین ایده‌های اوقات فراغت توسط اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجتبی تاجیک در خصوص برگزاری جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت توسط اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان اظهار داشت: ویژگی این جشنواره این است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق ایده‌پردازی امکان مشارکت در آن را دارند و تلاش برای دستیابی به ایده‌های گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر مبنای بوم هر استان است. 

تاجیک با بیان اینکه توجه به ویژگی‌های بومی و منطقه‌ای در طراحی هر برنامه فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره ایده‌های ناب و جذابی پیش روی سازمان‌های مردمی و دولتی مجری برنامه‌های اوقات فراغت قرار گیرد. 

وی هم‌چنین در ضرورت توجه به گذران اوقات فراغت در تابستان پیش رو گفت: دوران کرونا در سال‌های گذشته فرصت پرداخت به این موضوع مهم را با محدودیت مواجه کرده بود. اکنون فرصتیست که باتلاش جدی سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی این ظرفیت به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد. 

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان با بیان اینکه فراخوان جشنواره تا دهم خرداد ماه منتشر می‌شود، گفت: پس از فراخوان، علاقه مندان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ایده‌های خود را بارگذاری کنند. 

تاجیک در پایان گفت: توجه به برنامه‌های گروهی و خلق بازی‌های محلی نوین و تناسب ایده برای هر دو گروه دختر و پسر، از شاخص‌هایی است که در هیات داوران این جشنواره مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز