خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین روز اجلاس رؤسای مراکز اورژانس کشور با حضور رئیس کمیسیون بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۲۷

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، میهمان دومین روز اجلاس رؤسای مراکز اورژانس کشور بود که از روز گذشته برگزاری آن در شهر یزد آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان اورژانس کشور، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای السامی با حضور در شهر جهانی یزد، در جمع مدیران ارشد سازمان اورژانس کشور حاضر شد. 

در دومین روز اجلاس رؤسای مراکز اورژانس کشور، مدیران ارشد سازمان اورژانس به بیان مشکلات و کاستی‌های موجود در مسیر خدمت‌رسانی به هموطنان در استان‌های مختلف پرداختند. 

کمبود و فرسودگی آمبولانس‌ها، فشار کاری بالای نیروهای عملیاتی به دلیل کمبود نیروی انسانی و ضرورت بازنگری در وضعیت معیشتی کارکنان سازمان از جمله گلایه‌های اورژانسی‌ها بود که خطاب به رئیس کمیسیون بهداشت مجلس مطرح شد. 

در ادامه جلسه، محمدحسن نجفی، رئیس سابق اورژانس یزد ضمن گلایه نسبت به وضعیت نامناسب معیشتی کارکنان اورژانس گفت: نیروهای اورژانس به دلیل شرایط ویژه کاری زیر رگبار استرس قرار دارند و اکثرا دچار مشکلات جدی در وضع سلامت می‌شوند، در حالی که از مزایای کمتری نسبت به همرده‌های خود در سایر بخش‌های سلامت برخوردارند.

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد برخورد ناعادلانه با کارکنان اورژانس هستیم، به عنوان مثال اگر خدای ناکرده بالگرد اورژانس هوایی دچار سقوط شود، خلبان‌ها از مزایای شهید خدمت برخوردارند، در حالیکه این مزایا به تکنسین‌های اورژانس همان پرواز تعلق نمی‌گیرد. 

در ادامه این نشست، برخی تکنسین‌های قدیمی اورژانس یزد که به دلیل سانحه در حین ماموریت دچار آسیب‌های بدنی و از کارافتادگی شده بودند، به بیان مشکلات خود پرداختند. 

گفتنی است، اجلاس سی‌ونهم رؤسای مراکز اورژانس کشور از روز گذشته با حضور جعفر میعادفر، رئیس سازکان اورژانس کشور و معاونین، مدیران ارشد ستادی و رؤسای مراکز اورژانس سراسر کشور  به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون ارزیابی عملکرد جاری و سیاست‌گذاری و تدوین برنامه‌های آتی در سالن باقرالعلوم شهر یزد در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز