خبرگزاری کار ایران

هواشناسی اعلام کرد:

رعد و برق و رگبار باران در ۷ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۸۵۴

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق‌، وزش‌ باد شدید موقت‌ و خیزش گرد و خاک در مناطق‌ مستعد ۷ استان کشور خبر داد و اعلام کرد بیشترین بارش‌های امروز در استان کرمان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور از رگبار باران، رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و خیزش گرد و خاک در مناطق‌ مستعد ۷ استان طی امروز خبر داد و اعلام کرد که در این استان‌ها احتمال طغیان روخانه‌ها نیز وجود دارد. 

براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، امروز (دوشنبه‌) در خراسان شمالی‌، خراسان رضوی، خراسان جنوبی‌، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و شرق‌ فارس‌ در برخی‌ ساعات‌ رگبار باران، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و در مناطق‌ مستعد خیزش گرد و خاک‌ و در ارتفاعات‌ البرز و برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌ بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود.

بیشینه‌ بارش‌‌های امروز در استان کرمان رخ‌ خواهد داد و بارش‌ تگرگ‌ در برخی‌ نقاط‌ این‌ استان دور از انتظار نیست.

روز سه‌شنبه‌ در خراسان شمالی‌، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، نیمه‌ غربی‌ یزد و ارتفاعات‌ کرمان رگبار باران، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش باد شدید موقت‌ و در ارتفاعات‌ البرز و برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌ بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود. 

چهارشنبه‌ در ارتفاعات‌ البرز و برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌، شمال شرق‌ و مرکز کشور بارش‌ پراکنده گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد رخ‌ خواهد داد.

روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ نیز برای شمال غرب‌، غرب‌، ارتفاعات‌ و دامنه‌های البرز مرکزی و برخی‌ نقاط‌ مرکزی کشور رگبار باران گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

طی‌ روزهای چهارشنبه‌ و پنجشنبه‌ در نیمه‌ شرقی‌ کشور به‌‌ویژه منطقه‌ زابل‌ در بعضی‌ ساعات‌ سرعت‌ وزش‌ باد افزایش‌ یافته‌ و در مناطق‌ مستعد سبب‌ خیزش‌ گرد و خاک‌ خواهد شد.

گفتنی است، از امروز تا آخر هفته‌ شرق‌ دریای عمان و خلیج‌ فارس‌ مواج‌ است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز