خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

دمای هوا در «بندر دیر» بوشهر به بالای ۴۵ درجه رسید/ تکرار دمای زمستانی در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۹۱

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور در حالی که صبح امروز کمینه دمای هوا در «دشت نمدان» استان فارس به ۱- درجه سانتی‌گراد رسید، بالاترین دمای کشور در شبانه‌روز گذشته در «بندر دیر» بوشهر با عدد ۴۵.۲ درجه سلسیوس ثبت شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواشناسی کشور، در حالی که صبح امروز کمینه دمای هوا در «دشت نمدان» استان فارس به ۱- درجه سانتی‌گراد رسید، بالاترین دمای کشور در شبانه‌روز گذشته در «بندر دیر» بوشهر با عدد ۴۵.۲ درجه سلسیوس ثبت شد. صبح امروز همچنین کمینه دمای هوا در دیزین بالا در استان البرز به ۰.۴- درجه سلسیوس رسید.

در شبانه روز گذشته علاوه بر نوسانات دمایی، بارش باران و وزش باد و گرد و خاک از برخی استان‌ها گزارش شده است.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز واققع در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. 

امروز بیشینه بارش‌ها در سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی رخ خواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز