خبرگزاری کار ایران

مقدمات جذب و فعالیت نخبگان در جهاد دانشگاهی فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۳۹

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به جذب و فعالیت نخبگان در جهاد دانشگاهی گفت: با همکاری‌های صورت گرفته این امکان در حال فراهم شدن است تا استعدادهای برتر پس از تحصیل در این نهاد مشغول به کار شوند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، «حسن مسلمی نائینی» رییس جهاد دانشگاهی یکی از ویژگی‌های جهاد دانشگاهی را تربیت نیروی انسانی برای سازمان‌های مختلف در طول سال‌های فعالیتش ذکر کرد و گفت: این موضوع از برکات جهاددانشگاهی است که توانسته است نیروهای فرهیخته و انقلابی زیادی برای بسیاری از سازمان‌ها تربیت کند. 

نائینی با اشاره به جذب و فعالیت نخبگان در جهاد دانشگاهی گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این امکان در حال فراهم شدن است تا نخبگان پس از تحصیل در این نهاد مشغول به کار شوند که دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند از این ظرفیت و همچنین فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی خود در مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی استفاده کند. 

نائینی در ادامه به فعالیت سه پارک علم و فناوری البرز، کرمانشاه و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی زیر نظر این نهاد اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌شده تا پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در صورت حمایت‌ها به دهکده فناوری نرم تبدیل شود، زیرا در حال حاضر ۱۵۰ شرکت را در این پارک پذیرش کردیم که ۴۰۰ شرکت دیگر نیز متقاضی پذیرش هستند و نیاز به توسعه فعالیت‌هاست. 

رییس جهاد دانشگاهی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه فنی و مهندسی این نهاد فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده است گفت: همچنین فعالیت پژوهشگاه رویان نمونه شاخص فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه پزشکی است که توسط زنده‌یاد مرحوم کاظمی آشتیانی بنانهاده شد که همواره این فعالیت‌ها مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز