خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۰۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند و با تامین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" با تبریک روز جهانی کارگر و با اشاره به اینکه امروز کارگران در رونق و شکوفایی اقتصادی سهم بسزایی دارند، اظهار داشت: در اسلام به مسئله کار و کارگر بسیار تاکید و توجه شده است و کارگران در دین مبین اسلام از شان و جایگاه و منزلت بالایی برخوردار هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه چرخ های اقتصاد هر کشوری را کارگران به چرخش در می آورند و کارگران در اقتصاد و شکوفایی آن نقش بی بدیلی دارند، عنوان کرد: کارگران مهم‌ترین عناصر پیشرفت هر کشوری محسوب می شوند که کار و تلاش و همت آنان ستودنی و با ارزش است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی پلیس امنیت اقتصادی برخورد و مقابله جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور ما نیازمند شکوفایی و خودکفایی در زمینه های مختلف اقتصادی است و باید تلاش کنیم که در این زمینه همه سهم و قدر خود را ایفا کنیم.

سردار رحیمی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با مقابله جدی با مجرمان و مفسدان اقتصادی، قاچاقچیان، زمین خواران و ... اجازه نخواهد داد که این مجرمان با اقدامات مجرمانه خود زحمات و تلاش های کارگران را نقش بر آب کنند.

وی افزود: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران عزیز می داند و با همه توان از آنان حمایت و جانبداری خواهد کرد و با تامین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران عزیز فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز