خبرگزاری کار ایران

قتل سهوی باجناق در کرمانشاه/ کلاشینکف پُر کار دست خانواده داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۷۱

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به صورت سهوی باجناق خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی کرمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وقوع قتل جوان 36 ساله در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای فنی اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی جوان 34 ساله‌ای شدند که باجناق خود را به قتل رسانده بود و سپس او را در عملیاتی دستگیر کردند.

کرمی با بیان این که متهم دستگیرشده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل باجناق خود اعتراف کرد، افزود: این شخص عنوان کرد روز حادثه و پس از مراجعه چند نفر به در منزل مقتول که با آنها سر یک قطعه زمین اختلاف داشته‌اند، باجناقش با وی تماس گرفته و کمک خواسته است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: مقتول در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که با یک قبضه اسلحه کلاشینکف به منزل باجناقش رفته، اما عنوان کرده نیازی به استفاده از اسلحه نیست، ولی چون سلاح از قبل مسلح شده بود، در کشمکش میان آن دو، ناخواسته تیری شلیک و به سینه مقتول برخورد کرده و باعث فوتش شده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه جست‌وجوهای خود موفق به کشف اسلحه، یک تیغه خشاب و چند عدد فشنگ شدند و پس از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص آن را برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز