خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده‌های کشور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۲۲

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایان هفته جاری و تعطیلات عید فطر را شامل تردد موتورسیکلت و محدویت ها در محور کرج - چالوس، محور هراز و محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، سرهنگ احمد شیرانی در بیان محدودیت‌های ترافیکی ایام پایان هفته و تعطیلات عید فطر گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ روز دوشنبه تاریخ چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروز کوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون وکامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.

شیرانی یادآوری کرد: همچنین در این ایام تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۳۱ فروردین تا یکم اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴روزهای یکشنبه و دوشنبه، سوم و چهارم اردیبهشت از کرج (میدان امیر کبیر) و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی به یک تبصره دراین مورد اشاره کرد و افزود: در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ با هماهنگی و اعلام ماموران پلیس راه در محل از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدویت‌های تردد در جاده هراز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: همچنین تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سی‌ام و سی‌ویکم فروردین همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دوم تا چهارم اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ شیرانی افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

محدویت‌های تردد درمحور تهران - فیروزکوه - قائمشهر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰و ۳۱ فروردین از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اردیبهشت از مسیر شمال به جنوب محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است اما اجرای محدودیت‌های ذکر شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز