خبرگزاری کار ایران

علت تیراندازی پلیس در جنوب‌شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۹۳۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با شلیک ماموران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر فرودین ماه امسال و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 114 غیاثی در محدوده  خیابان عجب گل  تهران در حال گشت‌زنی بودند که به دو دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌دادند مشکوک شدند و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. 

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران نشان داد، هر دو موتورسیکلت چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای هستند. همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسایل نقلیه مذکور صادر شود، اما سرنشینان موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان در حین فرار هیچ توجهی به هشدار ماموران نشان ندادند، گفت: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و با شلیک تیر هوایی و در ادامه با ایجاد طرح مهار هر دو وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری سه مرد جوان شدند.

گودرزی با اشاره به بازرسی از متهمان دستگیر شده، گفت:‌ ماموران از کوله پشتی متهمان آلات و ادوات سرقت را کشف و ضبط کردند. متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت دو دستگاه موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

وی افزود: همچنین در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران کرده‌اند با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ  قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز