خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران و برف در برخی استان‌ها تا سه‌شنبه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۳۰

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور تا سه‌شنبه آینده و کاهش محسوس دما طی اوایل هفته در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق خبر داد.

به  گزارش ایلنا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر،‌ شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.

امروز همچنین در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور کاهش کیفیت هوا به دلیل پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است و فقط در ارتفاعات سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده پیش بینی شده است.

یکشنبه آینده در استان‌های اردبیل، گیلان،‌ مازندران و غرب گلستان بارش پیش بینی می‌شود. روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات جنوب کرمان و مناطقی از شمال غرب و روز سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات جنوب کرمان و ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر کاهش دما روی می‌دهد و فردا دما در این مناطق افزایش می‌یابد. روز یکشنبه نیز در اردبیل و سواحل دریای خزر و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق کاهش محسوس دما پیش بینی شده است. برای سایر مناطق کشور نیز از شنبه تا پایان هفته روند تدریجی دما روی می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز