خبرگزاری کار ایران

با اعمال محدودیت‌های تردد روز قدس؛

شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۲۳

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حمل و نقل عمومی آماده خدمات‌رسانی به شهروندان جهت رسیدن به محل‌های راهپیمایی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی از اعمال محدودیت ها  و ممنوعیت های  تردد راهپیمایی روز  قدس  در  معابر منتهی  به این مراسم توسط  تیم های پلیس راهور  تهران بزرگ خبر داد و از  شهروندان خواست با خودروهای  عمومی  به محل شروع این راهپیمایی عظیم بیایند.

سرهنگ احسان مومنی  گفت: هم اکنون از  محدوده میدان فردوسی  به سمت غرب، تقاطع توحید آزادی  به سمت شرق، خیابان جمهوری  به سمت شمال و بلوار  کشاورز به سمت جنوب محدودیت های  تردد اعمال شده و از  تردد  وسایل نقلیه به داخل این مسیرها جلوگیری  خواهد شد.

به گزارش شهر، سرهنگ مومنی افزود: توصیه می شود که کسانی  که می خواهند به این محل مراجعه نمایند از  وسایل نقلیه عمومی  استفاده کنند چرا که تمهیدات و تسهیلات ویژه از  سوی تاکسیرانی  و اتوبوسرانی  در  نظر  گرفته شده است و در  پایان مراسم نیز  در  تمامی  مقاطع و نقاط تمهیدات لازم را  برای  انتقال شهروندان در  نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در  محل هایی  هم که با برگزاری  مراسم فاصله دارند تاکسی  در  نظر  گرفته شده است مانند تقاطع کارگر  بلوار تا میدان انقلاب، جنوب  از تقاطع  جمهوری کارگر  تا میدان انقلاب, بخش  غربی  از  تقاطع نواب  آزادی  تا میدان انقلاب  و در  بخش شرقی  از  تقاطع ولیعصر (عج) تا نزدیک میدان انقلاب  تاکسی  ها وظیفه انتقال شهروندان را به محل های  اعلامی برگزاری  راهپیمایی برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز