خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند برای بارش‌های پیش‌رو

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۱۹

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.

به گزارش ایلنا، «رضا شرفی»، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای وقوع بارش و سیل احتمالی اظهار کرد: ۱۶ خودروی تخصصی جنتکس که وظیفه مکش و جمع‌آوری سیلاب و گل‌ولای را دارند و همچنین تعدادی خودروی سنگین برای جلوگیری از بروز سیلاب در نقاط مختلف مناطق آبگیر مستقر شده و مسئولیت امدادرسانی به نیروهای خدمات شهری را در سطح شهر برعهده دارند و تا پایان هشدار سازمان هواشناسی در آماده‌باش کامل هستند. 

وی افزود: خودروهای تخصصی جنتکس، مکنده قوی شهری در نقاط مختلف شهری از جمله مقابل بوستان قیطریه، روبه روی حسینیه ارشاد، مجتمع شادآباد و همچنین ایستگاه دارآباد مستقر شده‌اند. همچنین تمامی رانندگان به همراه اپراتورهای ماشین‌آلات تخصصی و خودروهای امدادی آماده خدمت‌رسانی هستند. 

وی تصریح کرد؛ از روز گذشته بیش از ۱۶ خودروی تخصصی و دو کمرشکن، تانکر سوخت و ناظرین در مناطق در نقاط آبگیر و حاشیه رودخانه‌ها در آماده‌باش کامل هستند و تا پایان هشدار مستقر خواهند بود. 

گفتنی است پیش‌تر پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری هشدارهای نارنجی صادر شده است، گفته بود: سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود. سامانه بارشی فعال است و امروز و فردا احتمال بارش شدید باران را داریم مخصوصا روز پنج شنبه میزان بارش بیشتر است. 

به گفته رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که ممکن است مانند سال گذشته منجر به سیلابی شدن بستر و حاشیه رودخانه کن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز