خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

واگذاری مسئولیت برگزاری آزمون ارتقا دستیاری به دانشگاه‌ها از سال ۱۴۰۳/جذب ۳ هزار عضو هیات علمی در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۰۳

معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست دبیران بوردهای وزارت بهداشت از فراخوان جذب ۳ هزار عضو هیات علمی در سال ۱۴۰۲ و واگذاری آزمون ارتقا دستیاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، ابوالفضل باقری فرد در نشست دبیران بوردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این مطلب که بیش از ۳ هزار نخبه در ۱۵۰ بورد پایه، تخصصی و فوق تخصصی به ایفای نقش می‌پردازند، افزود: باید از این ظرفیت در زمینه حل مشکلات آموزش پزشکی، بهداشت و درمان استفاده شود و در نتیجه اعضای بورد باید در حوزه سیاست‌گذاری و تصمیم گیری به ما یاری رسانند.

باقری فرد از فراخوان جذب ۳ هزار عضو هیئت علمی برای سال جاری خبر داد و افزود: برداشتن سقف کارانه، حذف پرداخت پلکانی و توجه به وضعیت معیشتی اعضای هیات علمی از جمله اقدامات معاونت آموزشی است که در سال ۱۴۰۱ انجام شد.

وی با اشاره به تامین بودجه لازم برای خرید تجهیزات پزشکی حوزه علوم پایه و برگزاری دوره‌های توانمند سازی، عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب، نیاز جامعه به رشته‌های تخصصی در نظام سلامت برطرف شود.

باقری فرد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این مطلب که کیفیت آموزش پزشکی ایران مورد تایید فدراسیون جهانی است، افزود: برگزاری آزمون ارتقا دستیاری از سال ۱۴۰۳ به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار میشود.

نشست دبیران بوردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ با حضور وزیر بهداشت و جمعی از معاونین وزارت بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز