خبرگزاری کار ایران

آغاز رسیدگی به اعتراضات معلمان در مورد رتبه‌بندی از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۰۲

رسیدگی به اعتراضات معلمان در مورد رتبه‌بندی از امروز ۱۹ فرودین ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، بر اساس «دستورالعمل نظارت و پاسخگویی به اعتراض‌های رتبه‌بندی معلمان» از امروز ۱۹ فرودین ماه آغاز می‌شود. بر اساس دستور العمل فوق، کارگروه‌هایی با حضور معاونت‌های آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی، پرورشی و فرهنگی، تربیت‌بدنی و توسعه منابع در ادارات آموزش و پرورش و مناطق تشکیل خواهد شد که مسئولیت رسیدگی به اعتراضات را بر عهده‌دارند و دبیرخانه رسیدگی به اعتراضات در اداره ارزیابی و عملکرد مستقر خواهد بود. 

جهت تکریم همکاران پیشکسوت و با سابقه رسیدگی به اعتراض با اولویت بازنشستگان، همکاران دارای سنوات ۳۰ سال و بالاتر سپس به ترتیب سنوات صورت می‌گیرد. 

در نحوه رسیدگی به اعتراض استناد بند (ب) ماده ۵ شیوه نامه نظام رتبه‌بندی معلمان، فرایند رسیدگی به موارد اعتراضی با مسئولیت کارگروه نظارت و پاسخگویی به اعتراض توسط کارگروه‌های تخصصی آغاز و مراتب فوریت در کارگروه‌های تخصصی هیئت ممیزه ذیربط بررسی و چنانچه با استفاده از روش‌های ممکن قانونی (ملاحظه و بررسی مجدد مدارک و اسناد و بارگذاری شده قبلی، استعلام جدید از مراجع قانونی و یا ارزیابی مندرج در آیین نامه اجرایی قانون، کسب اطلاع مشاهدات رفتاری و مصاحبه و عندالزوم دعوت از فرد معترض و بررسی حضوری مدارک و مستندات و ابرازی یا مورد ادعا و…) اعتراض همکار مشمول وارد تشخیص داده شود، پیشنهاد اصلاح امتیازات مولفه‌ها و عناوین مورد اعتراض به صورت سیستمی به هیئت ممیزه بالاتر ارجاع خواهد شد. هیئت‌های ممیزه با استفاده از اختیارات قانونی نسبت به تعیین و تایید رتبه اقدام می‌نمایند. 

شایان ذکر است، بر اساس گفته‌های رئیس مرکز سنجش و کیفیت آموزشی ۹۳۳ هزار و ۵۰۸ معلم تاکنون رتبه‌بندی شده‌اند که از این تعداد ۲۵ الی ۳۰ درصد معلمان نسبت به رتبه‌های کسب‌شده اعتراض داشته‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز