خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز؛

نخستین همایش ملی «جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۵۸۹

نخستین همایش ملی «جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی ایران اسلامی» به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، دفتر امور بانوان و خانواده این دانشگاه اول خردادماه امسال میزبان برگزاری این رویداد فرهنگی است. 

«زنان و آسیب‌های اجتماعی»، «زنان و مطالعات فرهنگی»، «زنان، سیاست و جمعیت»، «زنان و آموزش عالی»، «زنان، اقتصاد، فقر و نابرابری اجتماعی»، «زنان، فرهنگ، هنر و سبک زندگی»، «زنان، مسایل اقتصادی و رفاهی»، «زنان و مسائل جامعه‌ی ایرانی»، «زنان و حقوق» و «زن و سبک زندگی ایرانی اسلامی» از محورهای موضوعی این همایش ملی است. 

از محورهای ویژه این همایش می‌توان به «آسیب‌شناسی مسایل اجتماعی زنان و خانواده»، «نقش مدیریتی زنان در تعاملات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه» و «تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد الگوی سوم زن مسلمان» اشاره کرد. 

مهلت ارسال اصل مقالات از ۳۰ فرودین ماه تا ۱۰ ادریبهشت ماه امسال است. همچنین دبیرخانه علمی این همایش در دانشگاه شهید چمران اهواز دفتر امور بانوان و خانواده، سازمان مرکزی، طبقه‌دوم و دبیرخانه اجرایی نیز در دفتر امور بانوان وخانواده فرمانداری اهواز برقرار است. 

گفتنی است علاقه‌مندان رای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://conf.scu.ac.ir/confwls2023/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز