خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

گشت‌زنی ۴۹ گروه آتش‌نشان پیاده در معابر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۳۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تمهیدات آتش‌نشانی را درخصوص آخرین چهارشنبه سال اعلام کرد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات آتش‌نشانی تهران درباره حوادث مربوط به آخرین چهارشنبه گفت: ۱۳۴ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند، آتش‌نشانان در ۳۶۸ نقطه با استفاده از ۱۲۴ دستگاه خودروی عملیاتی سنگین، ۱۶۳ دستگاه خودروی سبک و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت مستقر می‌شوند و ۴۹ گروه پیاده دو نفره با خاموش کننده در خیابان‌هایی که امکان تردد خودرو و موتور وجود ندارد و در میادین و چهارراه‌ها که ازدحام جمعیت وجود دارد به صورت پیاده گشت‌زنی می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار آتش‌نشان از ساعت ۱۷ عصر تا زمانی که شهر به حالت عادی باز گردد در خیابان‌ها حضور خواهند داشت و وضعیت ایمنی شهر را رصد خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: از ظرفیت خودروهای نواحی شهرداری تهران نیز استفاده می‌شود و همچنین از ظرفیت شرکت شهربان و حریم‌بان نیز استفاده می‌شود و این افراد نیز به دستگاه‌های خاموش کننده مجهز شده‌اند تا در شرایط اضطرار از آن استفاده کنند. تمام تلاش آتش‌نشانی شهرداری تهران این است که در آستان سال نو اتفاق تلخی برای شهروندان رخ ندهد امیدواریم مانند سال‌های گذشته همکاری خوبی از سوی شهروندان شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز