خبرگزاری کار ایران

احمدی صدر در گفت وگو با ایلنا:

درخواست شهرداری تهران از رئیس جمهور برای پذیرش صددرصد مسئولیت کودکان کار به شرط ارائه ساختار و اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۳۱

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آمادگی صدرصد شهرداری تهران برای پذیرشت مسئولیت کودکان کار به شرط ارائه ساختار و اعتبارات آن خبرداد.

«احمد احمدی صدر» مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره ساماندهی کودکان کار و طرح حرفه آموزی، استعداد یابی و توانمندسازی این کودکان در شهرداری تهران گفت: ما برای ساماندهی کودکان کار یک بسته شامل حرفه آموزی و توانمندسازی و استعدادیابی کودکان کار را پیشنهاد دادیم و پیگیر هستیم تا این طرح انجام شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح چنانچه سازمان های متولی این پیشنهاد را پذیرفته و انجام دادند ما هم در کنار آن ها هستیم اما چنانچه دستگاههای متولی نیامدند، پیشنهاد ما به دولت این بود تا مسئله کودکان کار که شامل اعتبار و ساختار آن است را به صورت کامل از سایر دستگاهها گرفته و به شهرداری واگذار کنند ما نیز کار را انجام می دهیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این مستلزم این است که هم ساختار و هم اعتبار به ما داده شود، تصریح کرد: در واقع دولت ساختار و اعتباری که در حوزه کودکان کار را به سایر نهادها داده است از آن ها پس گرفته و به ما واگذار کنند و با توجه به رعایت مدیریت یکپارچه شهری، مدیریت این موضوع را به ما واگذار کنند و دستگاههای دیگر نیز در این حوزه تمکین کنند یعنی در این ساختار قرار بگیرند و اعتبار لازم را به ما بدهند. ما هم صفر تا صد این کار را کمتر از یکسال انجام خواهیم داد.

احمدی صدر گفت: از همین رو از سوی شهرداری تهران به رئیس جمهور نامه ای نوشته و ارسال شده است و رئیس جمهور نیز دستور بررسی این موضوع را دادند که بین ما و مجموعه های دولتی مکاتباتی انجام شده است و طرح توجیهی در حال تدوین است تا برای دولت ارسال کنیم و اگر دولت این موضوع را بپذیرد ما آمادگی صددرصد برای پذیرش مسئولیت کودکان کار به شرط ارائه ساختار و اعتبار آن را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز