خبرگزاری کار ایران

حضور ۷۵۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۵۳

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ۷۵۰ نفر در نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حسنایی رئیس دانشگاه هنر، دکتر ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان و سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد. 

تقی زاده در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای اولین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه هنر برگزار شده است و برای سال‌های آینده نیز به صورت پربار‌تر برگزار خواهد شد. 

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه سامانه‌ای برای برگزاری این جشنواره ایجاد شده است؛ تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش قرانی، فرهنگی و هنری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش‌ها و برای همه دانشجویان در بخش هنری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است. 

وی با اشاره به اینکه ۷۵۰ نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند؛ اظهار کرد: در بخش قرآنی دانشجویان با ارسال کلیپ در موارد تحقیق، ترتیل حفظ در این جشنواره شرکت کردند. 

وی خاطر نشان کرد: امروز در آیین اختتامیه این جشنواره میزبان برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری هستیم تا از آن‌ها تقدیر به عمل آوریم. 

وی در پایان از داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر حسنایی رئیس دانشگاه هنر در جهت حمایت از برگزاری این جشنواره تشکر کرد. 

گفتنی است در پایان این آیین از برندگان جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز