خبرگزاری کار ایران

احمدی صدر خبر داد:

آمادگی شهرداری تهران برای پذیرفتن اجرای طرح ساماندهی کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۵۲

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان بدون نتیجه مانده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران احمدی صدر اظهار کرد: اگر به کودکان کار و قشر آسیب دیده توجه بیشتری می کردیم امروز دیگر مجبور نبودیم که برای معتادان فضایی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: توجه و تاکید مقام معظم رهبری بر قشر کم برخوردار است، ما نیز در نظر داریم که بخشی از پارک ارم به صورت رایگان در اختیار کودکان کار قرار بگیرد زیرا این‌ عزیزان، کودکان کشورمان هستند نه کودکان کار.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: در پروژه استعدادیابی، باید به تفریحات کودکان کار برسیم برای مثال باید استخر رایگان و... در اختیار قشر کم برخوردار جامعه باشد، کودکان ظرفیت بسیار بالایی برای کشور هستند و لازم است به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

احمدی صدر گفت: متولی بحث کودکان کار، سازمان بهزیستی است. ما کارگروه تخصصی و ویژه تشکیل دادیم و از تمام کارشناسان کمک گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که طرح جمع آوری کودکان کار ابتر و بدون نتیجه است.

وی تاکید کرد: ما مدل حرفه آموزی و استعداد یابی را طراحی کردیم، اما یک مشکل داریم، متولی اجرای آن کیست؟ ما می‌گوییم اگر سایر سازمان‌ها نمی خواهند این طرح را اجرا کنند، کار را به شهرداری واگذار کنند تا ما انجام دهیم.

احمدی صدر بیان کرد: شهرداری تهران آمادگی دارد اختیار این مورد را در دست بگیرد و ساختار و اعتبار کافی هم آماده کند. پیش از این طرح جمع آوری کودکان کار در تهران بارها شکست خورده است به طور حتم باید تغییرات اساسی در نحوه ساماندهی این کودکان انجام شود. به اعتقاد من نباید نام کودک کار را برای این عزیزان در نظر گرفت چرا که آنها استعدادهای ناب و درخشان این مردم هستند که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند تا استعدادهایشان شکوفا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز