خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

حل مشکلات سیستان و بلوچستان به کار فوری و جهادی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۹۸۷

وزیر کشور در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، شامگاه سه‌شنبه وارد زابل شد و بر حل مشکلات این منطقه با اقدامات فوری و جهادی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در بدو ورود به زابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه سفر توفیق یافتیم در زابل حضور یابیم و مسایل مردم عزیز سیستان را بررسی کنیم.

وی با یادآوری اینکه برای چندمین بار به این شهر سفر کرده است، افزود: مسایلی وجود دارد که در راس آن مساله آب است و دولت در این حوزه تلاش های فراوانی را در دست اجرا دارد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: هم از نظر دیپلماسی با کشور همسایه و هم از نظر تامین منابع آب و انتقال آن کارهای خوبی در دست اجرا است.

وحیدی تاکید کرد: باید در این منطقه کارهای فوری و جهادی انجام داد که به همین دلیل قرارگاه غدیر با مسئولیت جناب استاندار شکل گرفت تا مسایل فراتر از بروکراسی اداری دنبال شود.

وی با بیان اینکه برنامه های دیگری هم برای اشتغالزایی تهیه شده است که باید با روحیه جهادی دنبال شود، اضافه کرد: مساله سوم در حوزه شهرداری ها بود که قرار شد تا در حد امکان برای کاهش یا برطرف شدن مشکلاتی که با آن مواجه هستند، کمک کنیم.

وزیر کشور موضوع دیگر پیگیری شده در این سفر را توجه به مسایل و آسیب‌های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: با همه این اقدامات، رمز اصلی کار اشتغال، اشتغال، اشتغال است.

وحیدی افزود: برخی از وعده های داده شده در این زمینه فعال شده است و برخی دیگر هم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز