خبرگزاری کار ایران

جلسه امروز شورای شهر تهران به دلیل غیبت ۸ عضو تشکیل نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۱۷

در حالی که امروز قرار بود یکصد و سی و یکمین جلسه دوره ششم شورای شهر تهران به صورت علنی برگزار شود، به دلیل غیبت هشت نفر از نمایندگان پارلمان شهری تهران و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه، این جلسه برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر دیروز به روال معمول برگزاری جلسات پارلمان شهری پایتخت، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این نهاد، از برگزاری جلسه علنی در تاریخ ۲ اسفند و ادامه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در این جلسه خبر داد و حتی اعلام کرد که به دلیل طولانی بودن فرآیند بررسی لایحه بودجه، این جلسه دو شیفته برگزار می‌شود.

اما در حال حاضر یا وجود گذشت بیش از یک ساعت و نیم از زمان قانونی برگزاری جلسه شورای شهر یعنی ساعت ۹.۱۵ صبح، این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر، هنوز تشکیل نشده است و آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایلنا از مسئولان برگزاری جلسات شورا نیز از این حکایت دارد که ظاهرا قرار نیست یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران امروز برگزار شود.

علت اصلی تشکیل نشدن جلسه امروز، غیبت هشت نفر از اعضا شامل مهدی اقراریان، ناصر امانی، جعفر شربیانی، سید جعفر تشکر هاشمی، زهرا شمس احسان، مهدی عباسی، سوده نجفی و علی‌اصغر قائمی است. در این میان در برخی اخبار غیررسمی اعلام شده است که افراد غایب در جلسه امروز در اعتراض به دسترسی نداشتن به ردیف‌ها و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در این جلسه شرکت نکرده‌اند.

اما علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض اعضای غایب عامل تشکیل نشدن جلسه امروز بوده است، توضیح داد: اصلا این موضوع درست نیست، چراکه روز گذشته تمامی تبصره‌ها و ردیف‌های بوده به دست تمام اعضا رسیده است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر تعداد اعضای حاضر در جلسه شورای شهر تهران به حد نصاب نرسد، آیا جلسه تشکیل می‌شود یا خیر، گفت: در این خصوص رئیس یا نایب‌رئیس شورای شهر تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز