خبرگزاری کار ایران

رئیس‌زاده در مجمع عمومی سالیانه نظام پزشکی کشور:

در تحقق اهداف صنف پزشکی به هیچ وجه کوتاه نیامدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۸۵

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در جلسه مجمع عمومی سالیانه این سازمان با تاکید بر این که قول داده بودم به جز در نظر گرفتن منافع صنف کار دیگری انجام ندهم، گفت: با همه توان، تلاش‌ها و پیگیری‌ها را در نهایت صداقت انجام دادم تا صنف دچار مشکل نشود و منافع آن به منافع غیر ترجیح داده نشود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، محمد رئیس‌زاده در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه نظام پزشکی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای مجمع عمومی و  ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد بخش های مختلف این سازمان در جهت تحقق اهداف جامعه پزشکی بیان کرد: بنده منتخب شما هستم و چند قول داده بودم و خدای را شاکرم که توانستم آن ‌ها را انجام دهم.

وی افزود: در اداره سازمان از حضور دوستانی بهره گرفتم که بتوانند وقت لازم برای انجام کارهای نظام پزشکی را داشته باشند و نگاه سیاسی به مسائل نداشته و جز در جهت منافع صنف کار دیگری انجام ندهم.

وی با تاکید بر این مهم که منافع صنف را به منافع غیر ترجیح ندادم، ادامه داد: ارتباطات درون سازمانی و تعاملات بیرونی در جهت دفاع از منافع جامعه پزشکی و مردم بوده است. البته با چالش های بسیار جدی در پیگیری مشکلات و دغدغه های جامعه پزشکی مواجه بودیم که از تجربه اعضای شورای عالی و هیات رئیسه مجمع عمومی استفاده نموده و بسیار کمک حال ما بودند. 

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که باید با کمک یکدیگر  به سمت انجام کارهای بزرگ حرکت کنیم، اذعان کرد: نباید در انجام کارها دچار افراط و تفریط شویم تا صنف دچار مشکل نشده و آسیب نبینیم و در این راه نیز همه دوستان کمک کردند تا مشکلات ما کمتر شود و بنده نیز به هیچ وجه در جهت تحقق اهداف صنف کوتاه نیامدم.

رئیس زاده با بیان این که چند کار بزرگ با همکاری همه اعضای مجمع عمومی باید انجام شود، خاطرنشان کرد: باید بحث تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی و اعلام آن قبل از شروع سال جدید پیگیری شود، در جهت راه اندازی درگاه مجوز پرداختهای الکترونیکی (psp) بیش از 20 جلسه با دوستان بانک مرکزی، کمیسیون اقتصادی مجلس، معاون رئیس جمهور و ... انجام شده است و بحث تعاونی های مسکن برای فارغ التحصیلان جوان باید مورد پیگیری قرار گیرد  تا مشکل این همکاران نیز مرتفع شود.

وی اضافه کرد: مباحث دوراپزشکی و تله مدیسین و ویزیت های مجازی از سوی معاونت فنی و نظارت و بخش فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در حال پیگیری است و در خصوص تبلیغات حوزه سلامت نیز باید پیگیری جدی انجام دهیم تا اطلاعات کامل تبلیغات اعضای سازمان در وبسایت قرار گرفته تا وجاهت قانونی داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: در انجام کارها مشکلات زیادی وجود داشته و دارد، اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا انتظارات برآورده شده و دغدغه همکاران در امور مختلف مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز