خبرگزاری کار ایران

دانشگاه صنعتی سهند با دانشگاه‌های آتاتورک و صنعتی ارزروم ترکیه قرارداد همکاری منعقد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۱۸

طی بازدید دو روزه رئیس دانشگاه صنعتی سهندو هیئت همراه از دانشگاه‌های آتاتورک و صنعتی ارزروم ترکیه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک جدیدی به امضا طرفین رسید و همچنین قرارداد همکاری مشترک با آزمایشگاه مرکزی دانشگاه آتاتورک (Daytam) منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه صنعتی سهند، در این بازدید، جلسات مشترک و جداگانه‌ای با روسای دانشگاه، روسای دانشکده‌های مهندسی، آزمایشگاه مرکزی، مرکز نوآوری و فناوری، و مرکز مدیریت پروژه این دو دانشگاه برگزار شد و در خصوص معرفی طرفین و نحوه شروع همکاری مشترک تبادل نظر صورت گرفت. 

با امضای قرارداد همکاری با آزمایشگاه مرکزی دانشگاه آتاتورک (Daytam)، دانشگاه صنعتی سهند به عنوان نماینده کشوری این آزمایشگاه مجهز انتخاب و مقرر شد نمونه‌های مورد نیاز بخش دانشگاهی و صنعتی کشورمان برای انجام آزمایشات، توسط دانشگاه صنعتی سهند تجمیع شده و به این آزمایشگاه ارسال شود. 

همچنین، مقرر شد تا همکاری مشترکی، بین آزمایشگاه مرکزی دانشگاه آتاتورک و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی سهند در زمینه تجهیز آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه انجام شود. 

طی این بازدید مقرر شد با انتخاب دو رشته در اولین مرحله، دانشجوی مشترک (Dual Degree) بین دانشگاه صنعتی سهند و دو دانشگاه آتاتورک و صنعتی ارزروم انتخاب شود. 

در ادامه جلسات، بحث‌های متعددی در خصوص مشارکت در انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی انجام گرفت و مقرر شد تا بحث‌های کارشناسی‌تری با حضور روسای دانشکده‌ها و اعضای هیئت علمی از هر دو طرف در آینده نزدیک انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز