خبرگزاری کار ایران

شرکت متروی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

خط ۶ مترو در تاریخ ۲۸ بهمن یک روز تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۷۶

شرکت متروی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک روزه خط ۶ در تاریخ ۲۸ بهمن سال جارى به منظورآماده‌سازى مقدمات افتتاح بخش میانى این خط خبر داد.

به گزارش ایلنا، شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک روزه خط ۶ در تاریخ ۲۸ بهمن سال جارى به منظورآماده‌سازى مقدمات افتتاح بخش میانى این خط (حدفاصل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه میدان امام حسین(ع)) خبر داد. 

در اطلاعیه شرکت متروی تهران آمده است:

«شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) به منظور آماده‌سازى مقدمات افتتاح بخش میانى خط ۶ مترو (حد فاصل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه میدان امام حسین(ع)) الزام به جمع‌آورى سکوهاى موقت فلزى در ایستگاه میدان امام حسین (ع) و ایستگاه تربیت مدرس دارد. همچنین به منظور ارتقاء پایدارى نیروى برق، مى‌بایست اتصال کابل‌هاى پست برق در محدوده ایستگاه کیانشهر برقرار شود.

لذا ضمن هماهنگى‌هاى به عمل آمده با شرکت بهره‌بردارى راه‌آهن شهرى تهران و حومه جهت تعطیلى یکروزه خط ۶ مترو در تاریخ ۲۸ بهمن ماه سال جارى به منظور انجام اقدامات یاد شده، شرکت مترو تهران مراتب عذرخواهى خود از کلیه شهروندان و مسافران گرامى که امکان تردد و جابجایى خود را از طریق این خط از دست مى‌دهند، اعلام مى‌دارد.

لازم به ذکر است توقف یک روزه بهره‌بردارى از این خط، صرفاً محدود به روز جمعه ۲۸ بهمن ماه بوده و تردد و جابجایى مسافران از شنبه هفته آینده کمافى السابق ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز