خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ارتش و بنیاد ملی نخبگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۴۶۶

تفاهم‌نامه همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد منعقد شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست امضای تفاهم‌نامۀ همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد، در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد. 

در این نشست، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور همیشگی مردم در حمایت از انقلاب اسلامی، گفت: حرکت مردم در ۲۲ بهمن بسیار اثربخش و معنادار و نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب اسلامی بود. 

وی در ادامه، با بیان اینکه تعامل با جامعه نخبگان یک ضرورت است، افزود: ارتش در زمان دوران دفاع مقدس تجهیزات مناسبی داشت اما به مرور و با گذشت جنگ تحمیلی با کمبودهای جدی مواجه شد. با این حال با همت بلند و ایثارگری ارتشی‌ها بعد از دستور خودکفایی ارتش در تجهیزات که توسط رهبری اعلام شد، حرکت‌های سازنده آغاز و کمبودهای کشور در بخش‌های مختلف جبران شد. 

امیر سیاری ادامه داد: از آن به بعد تا به امروز، این مسیر ادامه یافته و خوشبختانه امروز کشور در نگهداشت تجهیزات و به روز کردن آن‌ها، به قابلیت‌های بالایی دست یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز